sobota, 11 maja 2013

# 8. Omlet cynamonowy i rabarbarLOVE

Coraz bardziej mi się to wymyślanie w kuchni podoba. Dzisiaj odkryłam mą nową miłość- rabarbar.
Cudownie zaspokoił moją ostatnią chcicę na kwaśne rzeczy- cytryna już nie wystarczała :)
W przepisie trzeba było do musu rabarbarowego dodać cynamon i imbir, ale jakoś mi się to nie podobało, więc owe przyprawy dodałam do omletu.
Rabarbar na pewno zostanie na stale włączony do mojego jadłospisu, oj tak!

Nareszcie i w końcu dostałam swoją formę do muffinek! Tak tak tak!
Jutro mam w planach przekopywać allegro w poszukiwaniu:
kokilek, keksówki ceramicznej, jakichś ładnych miseczek i fajnych dodatków do jedzenia.

+postanowienie: mniej restrykcyjności w diecie. już schudłam, wolno mi sobie czasem pozwolić na ,,coś zakazanego" (w moim przypadku: ziemniaki, mąka czy inne ,,straszne" produkty)

rabarbar2.jpg
omlet:
  • 2 jajka
  • 2 łyżki mąki razowej
  • 20ml mleka
  • imbir, cynamon
mus rabarbarowy:
  • 150g rabarbaru
  • odrobina wody
  • 4 tabletki słodziku
Jajka lekko ubijamy, dodajemy mąkę, mleko, słodzik i przyprawy. Mieszamy do uzyskania jednolitej masy. Smażymy do zrumienienia po obu stronach.
Rabarbarowi odcinamy końcówki i liście (są trujące!). W razie potrzeby obieramy z ,,łyk" na powierzchni. Wkrajamy do rondelka i podgrzewamy z odrobiną wody i słodzikiem do momentu, aż rabarbar się ,,rozciapie" i powstanie mus.

. 255kcal

rabarbar1.jpg

1 komentarz:

  1. o, jaki fajny kolor:)
    pozdrawiam i dziękuję za udział w akcji rabarbar!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...