sobota, 11 maja 2013

# 7. Owsianka waniliowa z borówkami i masłem orzechowym

Od dnia wczorajszego do swojej diety wprowadzam nowy zwyczaj: owsianki na śniadanie.
Będę je jeść codziennie, ew. na zmianę z jakimiś placuszkami :) Pomysłów mam tonę!

Tutaj kolejna sklepowa podróbka: danio. Jeśli ktoś lubi te serki (ja nigdy nie przepadałam, ale teraz wszystko mi smakuje :D) to zachęcam do wypróbowania poniższego przepisu. Smakuje dokładnie tak samo jak sklepowa wersja, a wiemy co się w naszym serku kryje :) 

owsiankaborowki.jpg
  • 30g płatków owsianych
  • 15g otrębów żytnich
  • 20g kuskusu
  • 80g borówek amerykańskich
  • 10g domowego masła orzechowego (przepis niżej), lub ulubionych orzechów
  • własnoręcznie robione danio (serek waniliowy)
Do wrzątku (posłodzonego słodzikiem) wsypać płatki owsiane, gotować ok. 2min. po tym czasie dosypać otręby żytnie i kuskus, potrzymać na ogniu jeszcze 2-3min., wyłączyć.
Do miseczki wyłożyć owsiankę, serek waniliowy, borówki i masło orzechowe

Domowe danio:
  • 50g twarogu
  • 15ml jogurtu naturalnego
  • 3 łyżeczki wody
  • słodzik
  • kropla aromatu waniliowego
Wszystkie składniki rozgnieść na gładką masę (ja utarłam moździerzem). 

. 415kcal



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...