czwartek, 9 maja 2013

# 1. Owsianka słoikowa

W zasadzie nie wiedziałam od którego przepisu zacząć, więc postanowiłam zacząć od tego, co jadłam dzisiaj. W najbliższym czasie będę powoli acz sukcesywnie dodawać kolejne przepisy :)

Nareszcie użyłam mrożonych owoców. Najpierw szukałam ich jak nienormalna, a potem nie wiedziałam ,,w co je wpakować, żeby takiego rarytasu nie zmarnować".
No i dzisiaj zaczynam ,,owsiankowy tydzień". Czyli przez najbliższe 7dni tylko owsianki na śniadanie. W zasadzie pomysłów mam tyle, że starczy mi spokojnie na miesiąc, więc może wydłużę nieco ten tydzień... ;)
1owsianeczka.jpg
Owsianka słoiczkowa

  • 20g płatków owsianych
  • 20g otrębów żytnich
  • 20g kuskusu
  • 1 jabłko
  • 100g mrożonych owoców
  • 100g kefiru
  • 10g orzechów włoskich
  • słodzik, mięta
W garnuszku zagotować 3/4 szklanki wody, wsypać płatki, pogotować ok.2 minuty. Wtedy wsypać kuskus, otręby i orzechy. Dolać wody do odpowiedniej konsystencji.
Kefir wymieszać ze słodzikiem, miętę i jabłko pokroić.
Do słoiczka wlewałam w kolejności: sok z owoców, owsianka, jabłko, owsianka, kefir, owsianka, kefir, owoce.

. 420 kcal


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...